Cum cumpar.Termeni si conditii de utilizare




1. Program. Livrarea comenzilor
2. Modalitati de livrare
3. Modalitati de plata
4. Info stoc
5. Cand ajunge la mine?
6. Politica de retur
7. Modificare / Anulare comanda
8. Ce se intampla daca refuz o comanda la livrare? (adica refuz sa o primesc atunci cand imi este adusa acasa)
9. Ce se intampla daca fac o comanda cu mai multe produse si unul dintre ele nu este disponibil in stoc?
10. De ce va trebuie datele mele?
11. La ce va trebuie CNP-ul?
12. Titlul produsului nu coincide cu descrierea si imaginea - ce fac?
13. Termeni si conditii de utilizare www.kefgrup.ro



1. Program. Livrarea comenzilor

Pentru comenzi trimise online magazinul este deschis NON-STOP .
Pentru comenzi telefonice va asteptam la numarul 0745-312637de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00
In urma lansarii comenzii dumneavoastra veti primi, in cel mai scurt timp, un e-mail sau fax de confirmare.
Important: Daca nu primiti nici o confirmare a comenzii dumneavoastra in maxim 24 ore de la lansare, va rugam sa ne contactati din nou deoarece e posibil sa nu fie inregistrata comanda dumneavoastra.
La lansarea comenzii aveti posibilitatea sa specificati, in sectiunea "Comentarii despre comanda", daca doriti ca livrarea sa se faca prin intermediul unui curier rapid. Daca nu veti preciza nimic in acest sens, livrarea se va face prin Compania Nationala Posta Romana. Coletul postal va fi expediat de catre firma noastra in termenul de 2 - 4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii daca produsul respectiv este pe stoc.
Livram oriunde in tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii.
Toate produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului. Certificatele de conformitate sunt disponibile la cerere pentru fiecare produs.
Important: livrarea produselor este asigurata in limita stocurilor disponibile.

2. Modalitati de livrare

Livrarea o facem atat prin intermediul curierilor nostri cat si prin Posta Romana sau firme de curerat rapid ( Fan Courier Cargus, TCE Courier, Transilvania Post, orice alta firma aleasa de dumneavoastra)
- timp de livrare - 2-5 zile lucratoare max , depinzand in special de disponibilitatea produselor
- toate taxele de livrare sunt suportate de client;
Posta Romana :
- in orice zona din tara ;
- greutate admisa : max 13 kg ;
- taxele postale sunt in functie de valoarea si greutatea coletului : Taxe postale
- cu plata ramburs ;
La livrarile facute prin Compania Nationala Posta Romana coletul postal va ajunge la dumneavoastra in interval de 3 - 5 zile lucratoare de la expediere, dar acest interval poate varia si depinde strict de Posta Romana. Veti primi, de la Oficiul Postal de care apartineti, un aviz care va va instiinta de existenta unui colet pe numele dumneavoastra si de valoarea care trebuie platita la ridicarea lui.
Taxele postale sunt suportate de catre client.
Firme de curierat rapid:
- in orice zona din tara , iar unde nu exista sedii ale acestor firme de curierat se percepe o taxa suplimentara per/km incepand de la cel mai apropiat sediu de destinatia coletului ( taxa variind in functie de firma de curierat)
- greutate admisa : nu exista limita
- taxe de livrare aproximative : plic sau taxa de ramburs = 20 lei , colet : primul kg =20 lei , restul kg = 2,5 lei / kg
- timp de livrare : 24 ore direct la usa dumneavoastra
Taxele postale sunt suportate de catre client.

3. Modalitati de plata

Plata in numerar
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul nostru. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre Posta Romana sau curier, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea sau la oficiul postal.
Plata la ridicarea produselor de la sediul nostru
La ridicarea produselor de la sediul  nostru se poate plati doar cash.
Ordin de plata
Puteti efectua plata prin Ordin de plata dupa emiterea unei facturi proforme emise de Kefgrup.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firma: KEF s.r.l.
Cont lei: IBAN RO53 BTRL 0130 1202 D146 69XX
Banca Transilvania Cluj,
Cod unic inregistrare: RO 14388892.

4. Info stoc

In cazul in care unul sau mai multe din produsele comandate de dumneavoastra nu sunt momentan in stoc, veti fi informat telefonic si vi se va oferi un termen pentru livrare. Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari la numarul de telefon 0745-312637 Unele produse isi pot schimba ambalajul, inainte ca noi sa facem modificarile de imagine din cadrul site-ului dar produsul ramane neschimbat din punct de vedere al compozitiei, calitatii si greutatii.

5. Cand ajunge la mine?

Produsele prezentate pe site nu sunt toate disponibile in depozitul nostru personal.
Daca produsul este pe stoc, il puteti ridica in intervalul 9.00-18.00 dupa confirmarea telefonica a comenzii de la depozitul nostru, sau puteti stabili telefonic o data si ora pentru livrare .
 In ziua expedierii coletului veti fi contactat de unul din reprezentantii nostri.

6. Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. KEF S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, defecte etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise sau telefonice in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu un alt produs. Daca S.C. KEF S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. KEF S.R.L. sau prezentarea la depozitul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Costul transportului produselor returnate de la client catre S.C. KEF S.R.L. revine in responsabilitatea clientului la fel ca si retrimiterea produselor inlocuite.

7. Modificare / Anulare comanda

Comenzile se pot modifica/anula in aceeasi zi cu lansarea comenzii, telefonic la numarul 0745-312637 sau prin fax la numarul 0264-433978 sau e-mail contact@kefgrup.ro
Important: livrarea produselor este asigurata in limita stocurilor disponibile.
La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente:
-factura in original
-certificatul de garantie (dupa caz)
Plata produselor achizitionate se efectueaza la livrarea acestora, in numerar. Pentru persoanele juridice se accepta si plata prin Ordin de Plata sau virament bancar. La lansarea comenzii aveti posibilitatea sa mentionati in sectiunea "Comentarii despre comanda" ca doriti sa folositi aceste metode de plata.
 In acesta situatie veti fi contactat si / sau veti primi un e-mail cu datele necesare pentru a efectua plata.
Toate preturile afisate contin TVA.

8. Ce se intampla daca refuz o comanda la livrare? (adica refuz sa o primesc atunci cand imi este adusa acasa)

Comanda ajunge inapoi in magazinul nostru.
Daca motivul refuzului comenzii este intemeiat (produse expirate, deteriorate, necorespunzatoare cu specificatiile si descrierile din site) puteti opta fie pentru a va fi inlocuite in cel mai scurt timp produsele necorsepunzatoare, fie pentru anularea completa a comenzii, fara nicio obligatie din partea dumneavoastra.
Daca motivul refuzului este neintemeiat pe criteriile de mai sus, comanda refuzata va fi returnata la magazin iar daca veti efectua o alta comanda in viitor, va trebui sa achitati produsele comandate in avans, pentru a va putea fi onorate comenzile.


9. Ce se intampla daca fac o comanda cu mai multe produse si unul dintre ele nu este disponibil in stoc?

Aveti mai multe variante.
Una dintre ele ar fi aceea de a primi in termenul stabilit produsele care se gasesc in stoc si de a astepta pana cand produsul respectiv redevine disponibil, urmand sa va fie livrat automat, imediat ce soseste in depozit.
O alta varianta este aceea de a renunta la produsul respectiv si de a reveni cu o comanda care sa-l contina ulterior.
De asemenea, puteti anula comanda complet, urmand sa efectuati o alta comanda la o data ulterioara.

10. De ce va trebuie datele mele?

Datele personale se scriu in formularul corespunzator, accesabil din meniul de utilizator situat in site in dreapta sus, unde trebuie sa completezi corect si complet, din doua motive:

* numai daca ai dat datele complete si corecte poti fi sigur/a ca primesti produsele comandate, pentru ca, daca, de exemplu, numarul de telefon nu este valid, nu te putem suna pentru confirmarea comenzii; daca adresa nu este completa, putem ajunge cu produsele in alta parte si risti sa nu le mai primesti etc.

* conturile cu date incomplete sunt considerate neserioase si exista posibilitatea ca o comanda efectuata de pe un astfel de cont sa nu fie luata in considerare

11. La ce va trebuie CNP-ul?

CNP-ul persoanelor fizice este echivalentul codului fiscal (R, RO) al persoanelor juridice si este necesar pentru completarea legala a facturii fiscale pe care o veti primi la livrarea produselor.
De asemenea, CNP-ul ne ajuta sa stabilim daca persoana care efectueaza o comanda este majora sau nu; persoanele care nu au implinit 18 ani au nevoie de acordul si confirmarea parintilor in cazul in care plaseaza o comanda.

12. Titlul produsului nu coincide cu descrierea si imaginea - ce fac?

Ne semnalati acest lucru fie prin e-mail, fie prin adaugarea unui comentariu la produsul respectiv. Din cauza faptului ca magazinul va avea cateva mii de produse, astfel de erori se pot strecura. Asadar va multumim pentru fiecare astfel de eroare semnalata

13. Termeni si conditii de utilizare www.kefgrup.ro

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.
SC KEF SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.
Intregul continut al site-ului www.kefgrup.ro  - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica si alte date - este proprietatea SC KEF  SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC KEF SRL  a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
SC KEF SRL  nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe acest site (legaturi de natura comerciala sau publicitara). Raspunderea pentru aceste site-uri o poarta in intregime proprietarii acestora.

Politica de confidentialitate

Kefgrup.ro se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.
Kefgrup.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.kefgrup.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

Politica de retur

Produsele achizitionate de pe site-ul kefgrup.ro pot fi returnate cu conditia de a nu fi distruse. In cazul returnarii produsului plata transportului cade in sarcina cumparatorului.
In cazul in care constatati ca exista probleme cu vreunul dintre produsele achizitionate de pe kefgrup.ro, va rugam sa ne contactati pe adresa contact@kefgrup.ro. Orice sesizare va fi tratata cu maxima seriozitate de catre echipa noastra.

Continutul site-ului

Kefgrup.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.
Fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesoriii neincluse in pachetele standard.
Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.
Kefgrup.ro si toate informatiile continute sunt proprietate a companiei KEF S.R.L. Orice informatie de pe www.kefgrup.ro poate fi preluata numai cu acordul nostru scris.

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului kefgrup.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul kefgrup.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor kefgrup.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Cluj-Napoca, Romania.

Dispozitii finale

kefgrup.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului kefgrup.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Pentru orice lamuriri sau informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati pe adresa contact@kefgrup.ro
Nu ne asumam nici o responsabilitate si nu putem fi facuti vinovati de nici un prejudiciu rezultat in urma utilizarii, altfel decat in conditiile descrise mai sus, a informatiilor prezentate in acest site sau in urma folosirii in mod necorespunzator a produselor achizitionate prin intermediul acestui site.

Copyright © 2009 | Powered by FARAON CMS